21 listopada 2011

Be a model.

Ostatnio w moim życiu bardzo dużo się dzieje. Nie mam niestety czasu na robienie zdjęc, ponieważ jestem strasznie zabiegana i skupiona na maturze a teraz jeszcze to... ;)
Od dawna znajomi namawiali mnie abym spróbowała swoich sił jako modelka. W weekend zdecydowałam się wysłać zgłoszenia. Nie miałam pojęcia, że jakaś agencja się w ogóle do mnie odezwie. Niespodzianka! Odezwało się sporo agencji i już w ten piątek wyruszam na tournee po Warszawie! Jestem strasznie zaskoczona i nadal nie mogę uwierzyć,  że wzbudziłam zainteresowanie takich agencji. Do Warszawy mam strasznie daleko. Wyruszam aż z Pomorza, chyba o 4.00 i boje się, że nie zaprezentuję się dobrze, ponieważ będę strasznie niewyspana i zmęczona podróżą. Dlatego proszę Was o to żebyście trzymały za mnie kciuki! Mam nadzieję, że mi się powiedzie.








xoxo
Kate

26 komentarzy:

Blogi o modzie pisze...

Oczywiście, trzymam kciuki. Mam znajomą, która obecnie robi karierę w Nowym Jorku, więc pieniądze i sława w zasięgu Twojej ręki ;)

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki Kaśka! :D

Izabela Leszczak pisze...

jesteś przepiekna na pewno dasz radę!

pannaem pisze...

cudne zdjęcia :*

Anonimowy pisze...

no wreszcie! :d powodzenia ;)

Emily pisze...

Ślicznie;) Trzymam kciuki i mam nadzieję, że napiszesz jak Ci poszło;)

Pearly Girl pisze...

Śliczna jesteś! Masz bardzo ładny profil boczny :)

Anonimowy pisze...

profil boczny - masło maślane :)

Karolina pisze...

uwielbiam tą fryzurkę !:)

Lipiec pisze...

Jesteś przepiękna, powodzenia!

Fabrizia Spinelli pisze...

Such a beautiful face, you're gorgeous!
Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

Fox House giveaway on my blog!
Cosa mi metto???

DENZEE pisze...

piękna fryzurka, piękna twarz!
w wolnej chwili wpadnij do mnie :)

nope pisze...

nic dziwnego, że się Tobą zainteresowali! masz predyspozycje :) trzymam kciuki!

Ola. pisze...

fajny blog. Piąte zdjęcie jest genialne ;) zapraszam do siebie + obserwacja

Clara Turbay pisze...

great and funny style!
http://paquetevistasbien.blogspot.com

Ala Anigacz pisze...

sliczne zdjecia

Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

Lidiya pisze...

Beautiful photos, you are gorgeous <3
http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

AgataP pisze...

jestes naprawde sliczna!!!<333

u mnie giveaway :)
http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

Say me Justine pisze...

Wow!!Swietnie!:)

Jem_Książki pisze...

Super!
Trzymam kciuki!:)

Sara pisze...

These pictures are really beautiful and you are really beautiful also I love your make up so simple and chic! Your have an awesome blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!
Also make sure and check out my blog for a chance to win a spectacular party dress

Pop Culture&Fashion Magic

Egocentryczna pisze...

na takich castingach liczy się natural look, więc nie stresuj się, nawet niewyspana możesz śmiało biec na casting, ewentualnie trochę podkładu pod oczy i dasz radę. :)

gattme pisze...

jesteś idealna na modelkę <3

san-uhaaa pisze...

zdjęcia są mega !!! :D

Klaudia pisze...

Jesteś mega ładna, naprawdę zazdroszczę urody.

aDancingQueen pisze...

cudna jestes. bardzo szczupla i drobna. fajne zdjecia :)